Етични правила

ЕТИЧНИ ПРАВИЛА

ОТГОВОРНА РЕКЛАМА

Българската политика за рекламиране винаги е разчитала на рамката на легална оферта, която е привлекателна за играча, която предлага достатъчни гаранции за защитата на играча и формира ефективна бариера срещу незаконните хазартни игри. На такава привлекателна легална оферта трябва да се даде възможност да се изявят на широката публика, в противен случай играчът рискува да потърси незаконната оферта по-бързо. Няма съмнение, че рекламирането на юридически лица трябва да се подчинява на определени правила. Следователно игралният сектор е наясно, че трябва да го популяризира по социално отговорен и добре обмислен начин. На първо място, това означава, че всички оператори се придържат към съществуващите закони и стандарти за реклама. Например всички юридически лица, както всяко дружество във България , са обект на общото право за защита на потребителите и пазарните практики.